REGULAMIN DAROWIZN
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W RAMACH SERWISU INTERNETOWEGO Fundacji „Dom Nadziei”
Regulamin przekazywania darowizn pieniężnych, w tym płatności cyklicznych, na stronie https://www.domnadziei.pl
I. Postanowienia ogólne
- Regulamin reguluje zasady świadczenia przez Fundację „Dom Nadziei” (dalej: Fundacja) usługi drogą elektroniczną, polegającej na umożliwieniu Darczyńcom przekazywania darowizn pieniężnych na rzecz działań statutowych Fundacji.
- Przez Darczyńcę należy rozumieć każdą osobę fizyczną, prawną lub jednostkę nieposiadającą osobowości prawnej, korzystającą ze strony Fundacji z siedzibą w Gliwicach 44-109, ul. Główna 30, KRS: 0000038254, NIP: 6262489821, https://www.domnadziei.pl/wplacam/
II. Sposób zbierania i cel wykorzystania darowizn
- Darowizny przekazane przez Darczyńców wykorzystywane są wyłącznie na działania zgodne z celami statutowymi Fundacji.
- Darowizny można przekazać po kliknięciu „Wpłać” na stronie https://www.domnadziei.pl/wspomoz-nas/.
Darowizny przekazywane przez stronę internetową Fundacji „Dom Nadziei” są obsługiwane przez operatora płatności – firmę PayU, z główną siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182, 60-166, NIP: 779-23-08-495. - Darowiznę można wpłacić za pośrednictwem kanałów płatności udostępnionych przez firmę PayU, tj. przy pomocy e-przelewu, karty płatniczej (kredytowej lub debetowej) i bezpośredniego przelewu na konto.
- Wysokość darowizny może wynosić jedną z kwot sugerowanych na stronie lub każdą inną kwotę, wskazaną przez Darczyńcę.
III. Przetwarzanie danych osobowych
- Fundacja „Dom Nadziei” jest administratorem danych osobowych Darczyńcy. Fundacja zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności, Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).
- Wpłacając darowiznę Darczyńca przyjmuje do wiadomości, że przetwarzanie danych osobowych ma na celu obsługę darowizny zgodnie z obowiązującym prawem. Dane osobowe mogą być też wykorzystane w celu kontaktu z Darczyńcą w przypadku problemów z obsługą darowizny, w celu potwierdzenia wpłynięcia płatności, podziękowań za wsparcie oraz w celu prowadzenia statystyk wpłat. Darczyńca wyraża również zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych celem otrzymywania drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną informacji dotyczących działań Fundacji oraz informacji fundraisingowych.
- Fundacja gromadzi następujące dane: imię, nazwisko, adres, e-mail i kwotę darowizny – jeśli Darczyńca przekazał je za pomocą formularza. Więcej informacji na temat gromadzenia i przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności: https://www.domnadziei.pl/polityka-prywatnosci/.
- Numery kart płatniczych nie są zapisywane ani przetwarzane w systemie informatycznym organizacji.
IV. Bezpieczeństwo wpłat
- Wpłaty Darczyńców są chronione przy pomocy bezpiecznego certyfikatu SSL. Dzięki niemu wszystkie przesyłane informacje są zaszyfrowane. W celu zrealizowania płatności Fundacja korzysta z bezpiecznego operatora płatności PayU.
- Reklamacje i rezygnacja z przekazania darowizny jest możliwa w terminie 7 dni od dokonania wpłaty. W celu uzyskania zwrotu lub złożenia reklamacji należy napisać e-mail na adres: biuro@domnadziei.pl. Pieniądze zostaną zwrócone w terminie maksymalnie 60 dni od dnia zgłoszenia. Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości słów: „Reklamacja dotycząca darowizny” lub „Prośba o zwrot darowizny”.
- W przypadku jakichkolwiek problemów dotyczących płatności należy wysłać zgłoszenie na adres e-mail biuro@domnadziei.pl.
V. Postanowienia końcowe
- Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Darczyńcy na stronie internetowej https://www.domnadziei.pl/wplacam/.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się odpowiednio obowiązujące przepisy prawne.